Regulamin warsztatów stacjonarnych
- Organizatorem warsztatów stacjonarnych jest Muzykącik Katarzyna Halasz z siedzibą w Lusówku przy ul. Rozalińskiej 1/1, NIP: 7881970379, REGON: 384930709, zwany dalej Organizatorem.
- Niniejszy regulamin dotyczy osoby zapisującej się na warsztaty stacjonarne, zwanej dalej Uczestnikiem.
- Zgłoszenie na warsztaty stacjonarne jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności - w szczególności w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych.
- Uczestnik rejestruje się na warsztaty z obowiązkiem zapłaty za nie osobiście lub przez placówkę finansującą dla niego warsztaty, na które się rejestruje.
§1 Postanowienia ogólne
- ZMinimalna liczba uczestników warsztatów to 15 osób. Liczba ta może ulec zmianie w szczególnych przypadkach, o których decyduje Organizator.
- Organizator zapewnia Uczestnikom warunki odpowiednie do efektywnego przeprowadzenia warsztatów.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i miejsca przeprowadzenia warsztatów.
- Organizator lub osoba upoważniona udziela informacji Uczestnikom dotyczących zmian lub zasad organizacji warsztatów w kontakcie e-mailowym lub telefonicznym.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatów bez podania przyczyny.
§2 Zgłoszenie do udziału w warsztatach
- Zgłoszenia na warsztaty stacjonarne dokonywane są za pośrednictwem Serwisu Internetowego. Lista warsztatów on-line dostępna jest w zakładce "Warsztaty stacjonarne". Po wyborze warsztatów należy przejść do formularza rejestracji.
- W celu dokonania rejestracji na warsztaty stacjonarne Uczestnik powinien podać poniższe dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- nr telefonu.
- Istnieje możliwość wystawienia faktury za warsztaty, w tym celu należy zgłosić taką potrzebę w polu "Informacje dodatkowe" w formularzu rejestracji oraz podać dane do faktury, tj. NIP, nazwę firmy oraz adres firmy.
- Na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail przesłane zostaje potwierdzenie przyjęcia zapisu na warsztaty wraz z danymi do dokonania opłaty za warsztaty w tym opłaty wpisowej, tj. numer konta bankowego, nazwa odbiorcy oraz tytuł przelewu. Dopiero po dokonaniu opłaty wpisowej następuje potwerdzenie uczestnictwa w warsztatach.
§3 Płatności
- Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest dokonanie pełnej opłaty za warsztaty lub opłaty wpisowej.
- Każdy Uczestnik po dokonaniu rejestracji na warsztaty powinien jak najszybciej dokonać pełnej opłaty lub opłaty wpisowej przy użyciu danych przesłanych na adres e-mail po dokonaniu rejestracji.
- W przypadku wpłaty zaliczki pozostałą część kosztów warsztatów należy uregulować w gotówce w dniu warsztatów przed ich rozpoczęciem.
- Po zaksięgowaniu płatności na podany przy rejestracji adres e-mail przesłane zostaje potwierdzenie otrzymania płatności, które jest ostatecznym potwierdzeniem uczestnictwa w warsztatach.
- Jeśli Uczestnik zgłosił potrzebę otrzymania faktury na firmę, zostaje ona przesłana na podany przy rejestracji adres e-mail w osobnej wiadomości.
- W przypadku faktur dla placówek oświatowych możliwe jest wystawienie faktury z płatnością w terminie 14 dni od wystawienia faktury. Prosimy o zaznaczenie tego w formularzu rejestracji w polu "Informacje dodatkowe".
- Odbiorca faktury jest zobowiązany do dokonania zapłaty w wyznaczonym terminie.
§4 Materiały dydaktyczne oraz zaświadczenie o uczestnistwie w warsztatach
- Organizator dostarcza Uczestnikowi następujące materiały dydaktyczne:
- opisy zabaw i aktywności,
- partytury na intrumenty perkusyjne,
- scenariusze zajęć umuzykalniających,
- spis wykorzystanych utworów,
- plansze do instrumentacji.
- Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o uczestnictwie w warsztatach w wersji drukowanej.
- Organizator nie wyraża zgody na kopiowanie, publikowanie, wypożyczanie materiałów warsztatowych osobom niebędącym Uczestnikami warsztatów. Dotyczy to również udostępniania ich w Internecie.
- Materiały dydaktyczne udostępniane Uczestnikom mają im służyć do codziennej pracy dydaktycznej z podopiecznymi.
- Organizator nie wyraża zgody na wykorzystanie materiałów warsztatowych do prowadzenia jakichkolwiek kursów i warsztatów, a także działalności komercyjnej z ich wykorzystaniem.
§5 Rezygnacja Uczestnika z warsztatów
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w warsztatach nie później niż 14 dni przed terminem warsztatów. Uczestnik otrzymuje wówczas zwrot poniesionych kosztów w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia rezygnacji.
- Uczestnik, który zgłosi rezygnację na mniej niż 14 dni przed terminem warsztatów, na które dokonał wpłaty, nie otrzyma zwrotów poniesionych kosztów. Osoba ta jest zobowiązana do wyznaczenia osoby na swoje miejsce i poinformowania o tym fakcie Organizatora.
- Uczestnik, który zrezygnował z warsztatów, a dokonał za nie opłaty, nie ma prawa do otrzymania materiałów warsztatowych.
§6 Odwołanie warsztatów przez Organizatora
- Jeśli warsztaty zostaną odwołane lub nie odbędą się z winy Organizatora, Organizator zobowiązuje się do zwrotu wpłat za odwołane warsztaty w ciągu 14 dni od ogłoszenia odwołania warsztatów.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu.